Zakończyła się druga edycja 2009/2010 Akcji Hotel Przyjazny Rodzinie, której finał odbył się w dniu 27 marca 2010 w Warszawie w hotelu RADISSON BLUE. Obiekty zostały zweryfikowane i rozdano certyfikaty dla
Lech Marczak z małżonką i organizatorka Violetta Hamerska – przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego oraz prezenterka telewizyjna - Jaonna Racewicz. |
57 obiektów, które pozytywnie przeszły weryfikację
tegorocznej edycji. |
Druga edycja 2009/2010 koncentrowała się wokół potrzeb dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem i nie było dodatkiem do pakietu hotelowego. Dlatego też hasło II edycji brzmi: DZIECKO VIPEM W HOTELU.
W drugiej edycji 2009/2010 zwrócono szczególną uwagę na: utrzymanie standardów
bezpieczeństwa w wyposażeniu hoteli, promocję zdrowego menu dla dzieci,
bezpieczeństwo i edukacyjne aspekty kącików zabaw dla dzieci.
Obiekty zostały zweryfikowane przez członków Kapituły, którzy wraz ze swoimi
rodzinami wzięli udział w wizytach oceniających (weryfikujących), czy dany
obiekt spełnił kryteria edycji. Kryteria zostały opisane w specjalnym
kwestionariuszu i ocenione punktami. Relacje z wizyt członków, wraz ze
zdjęciami, zostały umieszczone są na portalu Akcji oraz innych materiałach
informacyjnych. Członkami Kapituły są m.in. Dorota Zawadzka, Renata Dancewicz,
Beata Tadla, Marta Kuligowska, Magdalena Stużyńska, Marta Kuligowska, Justyna
Steczkowska, Joanna Racewicz, Ewa Gawryluk, Waldemar Błaszczyk, i wielu innych
znanych rodziców.
Dodatkowo przyznano statuetki obiektom, które w swojej kategorii otrzymały
największą liczbę punktów:
najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny – równorzędnie: Centrum
Kongresowe Warszawianka w Jachrance, Hotel Lidia w Darłowie, Hotel Ossa w Rawie
Mazowieckiej
najlepszy hotel miejski dla rodziny – Hotel Haffner, Sopot
najlepszy pensjonat dla rodziny – Willa Lawenda w Kudowie Zdroju
najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny – ośrodek Marena w Międzywodziu
najlepsze letnisko dla rodziny – MAJĄTEK GIŻE MARCZAK w
Świętajnie
Lech Marczak z małżonką w towarzystwie jurorki - dziennikarki Anny Tarnawskiej z Edipresse |
„Jestem pozytywnie zdumiona, że w tak krótkim czasie, tak wiele obiektów dostosowało się do kryteriów akcji. Wiele hoteli robi nawet dużo więcej niż oczekujemy. Najważniejsze założenie, które przyjęliśmy do tej edycji – dziecko Vipem w hotelu, zostało spełnione. Dziecko, jako gość w hotelu – ma także swoje bardzo specyficzne potrzeby, a rodzice, którzy korzystają z oferty obiektu przyjaznego rodzinie, mają możliwość doświadczenia spokojnego i bezpiecznego wypoczynku. Należy dodać, że są również elementy bezcenne, które trudno zawrzeć w ankiecie i trudno ocenić, ale to się czuje i widzi – życzliwość personelu, serdeczność, autentyczne nastawienie na potrzeby rodzin z dziećmi i pasja dyrektorów lub właścicieli, aby goście czuli się wyjątkowo” – powiedziała Violetta Hamerska – przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego Akcji |
Na podstawie: http://www.dzieckowhotelu.pl